Het overkomt ons allemaal wel een keer; je doet een miskoop. In de winkel twijfelde je al, had je naar dat gevoel geluisterd dan was het artikel in de schappen gebleven.

Zo heb ik me verkeken op de Circle Cutter van Morn Sun. Volgens de beschrijving kun je op eenvoudige wijze cirkels snijden, met een doorsnede variërend van  10 tot 300 mm. Klinkt goed, toch? Toch stond ik in de winkel al in dubio. Het apparaatje oogt goedkoop (en dat is het ook) en duidelijk ‘Made in Taiwan’ oftewel erg plastic. Nu is alle waar naar zijn geld uiteraard, en met een prijs van € 7,95 val je je er geen buil aan, toch? Tenzij het niet niet lukt om ook maar één cirkel te snijden uit gewoon (80 grams) papier. En dan hebben we het nog niet eens over het veel steviger papier van foto’s.

Het gebruik was niet het probleem, ik snapte hoe het één en ander werkte, maar ik kwam niet veel verder dan gerafelde cirkels in een vouwblaadje. Die er dan nog niet eens uitgedrukt konden worden….

Toch zijn er ook mensen die er blijkbaar wel mee kunnen omgaan, op de blog van Kathleen staat een kleine gebruiksaanwijzing en aan de foto’s te zien, tovert zij er een mooi cirkeltje uit.

In ieder geval, mijn recensie voor dit apparaatje is kortweg: ik vind het drie keer niets! Maar goed, dat kan ook aan mij liggen….. Voorlopig houd ik me aan mijn oude methode, namelijk cirkels knipen met een klein schaartje.

