De Shopping List was enige tijd geleden al bijna klaar (de backing moest nog worden vastgezet en er moesten lusjes aan), maar de finishing touch ontbrak nog. Om het helemaal af te maken heb ik een mooi hangertje gekocht bij De Quilthoeve en opgehangen in de keuken.

En onlangs ben ik bij De Quilthoeve aan een nieuw (groot!) project begonnen; De Berries and Bluebird BOM! Dit is mijn grootste project ooit, waarin ik me kan uitleven in, voor mij, nieuwe technieken: handappliceren en handquilten.
Hieronder een voorproefje van blok 1, er is nog niets vastgezet (zoals te zien is op de foto). De blokjes kunnen dus nog van plaats wisselen.

De komende 8 maanden (tot misschien wel een jaar) zal ik bezig zijn met deze quilt. Van tijd tot tijd zal ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen.

