Inmiddels is de achtergrond voor de BBB in elkaar gezet, ik kan dus met appliceren beginnen. Echter, dat heb ik nog niet eerder (met de hand) gedaan, ik vind het een beetje spannend en dus vertoon ik uitstelgedrag. En wat doe ik, als ik uitstelgedrag vertoon? Dan ga ik gewoon verder met een ander project dat er ligt. Logisch toch?

In dit geval is dat andere project de ‘Luie-Wijven-Quilt’. De blokken (8 stitcheries) waren al een poosje klaar, op één na, daar moesten nog wat spinnenwebben in geborduurd worden. Toen de spin zijn (haar) werk had gedaan, werd het tijd om de top in elkaar te zetten. Daar heb ik me vandaag op gestort, helaas kom ik er zojuist achter dat ik een fout gemaakt heb bij het snijden van de buitenste randen. Ik heb niet meer voldoende stof om ze opnieuw te snijden, naden vind ik geen goede optie, dus nu moet ik 2 dagen wachten, voordat ik een stukje stof bij kan halen. Enfin, dan heb ik nu even tijd om mijn blog bij te werken. En aangezien de winkel waar de stof vandaan komt maandag gesloten is, zit er dan niets anders op, dan maandag met de BBB verder te gaan. komt er toch nog een eind aan mijn uitstelgedrag…..

Update: ik heb stof voor de randen gehaald, de top is nu zover klaar: (hij ligt op de stof voor de achterkant, dus het roze dat je aan de zijkant ziet wordt straks gebruikt als achterkant)

