Leuke dingen vandaag. Ten eerste Bom 3 van de Berries and Bluebirds ontvangen. Ik ben gelijk als een speer van start gegaan en heb al een aantal figuren getekend, geknipt, geplakt en gestreken, zodat ze klaarliggen voor het appliceren.

Verder een geweldig stitchery kerstpatroon van Bird Brain Designs cadeau gekregen. Het heet Christmas Prayer Redwork. Het past goed bij mij, omdat ik het belangrijk vind dat je in mijn kerstversiering terug kunt zien, wat ik vier met Kerst. Zoals sommigen misschien wel weten, is ook mijn slogan voor de kerst: “Keep Christ in CHRISTmas” 

Kortom, het was al met al een goede dag. En gelukkig hebben we er foto’s van….

“Celebrate the real meaning of Christmas” aldus de site van Bird Brain Designs

Werk in uitvoering

De randjes worden ingesmeerd met stijfsel (ofwel op z’n Amerikaans ‘starch’)

Waar zo’n reisstrijkijzer al niet goed voor is… enne, pas goed op je handen, heet!!

Dit zijn de vandaag voorbereide figuren

En zo moet het blok er ongeveer uit komen te zien

