De Berries and Bluebirds BOM’s vorderen gestaag. Inmiddels zijn we bij BOM 5 aanbeland. Het vogelblok is klaar, het vineblok heb ik op dit moment nog onderhanden. Als de twee hoofdblokken klaar zijn, ga ik de randen eromheen uitzoeken, welke blokjes waar komen, en van welke stof ik cirkels en een bloem ga maken. Dit is het eerste blok waar geen hart in voorkomt, maar dat wordt in blok 6 dubbel en dwars ingehaald….

De vogel op het heuveltje

 Werk in uitvoering

De BBB is een heel leuk project om aan te werken, het is iedere keer weer een verrassing als het volgende pakketje in de bus ligt.

Al met al schat ik in, dat ik een jaar over de totale quilt ga doen. Eerst het appliceren en patchworken en daarna quilten en in elkaar zetten. Ik weet al waar ik hem wil ophangen als het zover is….

