Nog meer uit de oogst van afgelopen weekend:

Uit een boekje met piramide* knipvellen, dat ik op de markt gekocht heb. Merk en titel ben ik kwijt. Een Engels landschap, heb ik het maar genoemd. Ik heb het strak en eenvoudig gehouden, alleen enkele lagen papier onder de piramide.

Uit hetzelfde knipboekje dat ik op de markt gekocht heb. Ik noem hem maar ‘The General Store’

 Van een piramidevel met de inspirerende titel ‘Pyramid Twisted PYR SL 04’.  SL staat voor Studio Light. Dit is een twisted pyramid*.

Deze waterlelie en de bloem hierboven heb ik beiden gekocht bij Joke’s Hobbyhoekje. Een zeer uitgebreide winkel, mag ik wel zeggen. Volgens de bestellijst was dit de J. Henshall pyramide* waterlelie.

——————-

* = voor de duidelijkheid: in het Nederlands is het ‘piramide’, in het Engels ‘pyramid’. Deze woorden worden geregeld gecombineerd en door elkaar gehusseld….

