De laatste drie (struikel) blokken van de Berries and Bluebirds BOM (BBB) zijn klaar! Dat werd intussen wel tijd ook. De afgelopen week ben ik er druk mee geweest.

Blok-6-BBB

Blok 6

Blok-7-BBB

Blok 7

blok-8-BBB

Blok 8

Ik was zondag zo lekker op dreef, dat ik alle 8 blokken ook maar meteen aan elkaar heb gezet. De top is hiermee nog niet klaar, de border (rand) moet er nog aangezet worden.  Hier de huidige stand van zaken:

Berries and Bluebirds complete

De top hangt op een laken gespeld aan de boekenkast,
daarom slingert hij hier en daar 

Als de border er omheen zit kan hij ‘gedubbeld’ worden. Ik wil hiervoor de ‘lattenmethode’ gebruiken, die in een tutorial beschreven staat op de blog van Gingini. Maar goed, dat is weer een volgende stap, voorlopig ben ik blij en tevreden met mijn 8 blokken.

