In mijn bericht van 3 maart toonde ik al een affo (wat een AFFO is? In ieder geval geen UFO!) en ik heb er nog één: de Kitchen Prayer. Op internet kwam ik een keer dit ‘keukengebed’ tegen en ik vond het wel wat hebben. Moraal van het verhaal: je moet niet klagen over vuile vaat, aangezien dit betekent dat je te eten hebt, en dat geldt niet voor iedereen op deze aardbol.

IMG_0123

Kitchen Prayer

De tekst komt van internet, het plaatje van het huis met boompjes uit MS Word en het plaatje van de vuile vaat komt uit ‘de luie wijven-quilt’. Zo heet die quilt overigens niet officieel, het patroon heet ‘Although my house’ en komt van Ellie’s Quiltplace.  Linda en ik hadden noemden hem kortweg ‘LWQ’ oftewel Luie-Wijven-Quilt. De tekst en plaatjes op die quilt geven wel aan waarom wij hem zo genoemd hebben……

