In verschillende blogs kwam ik een ontzettend leuk merklapje tegen. Ontworpen door Marian van het blog Phebe and Jane.  Zij heeft dit merklapje ontworpen als cadeautje van de 100.000ste pageview op haar blog en deelt het patroon met wie er interesse in heeft. Hoe een en ander werkt lees je op ‘Mijlpaal met een kadootje/Milestone with a present’.

Ik heb gekozen voor de kleuren 815. en 930 van DMC.
(de punt achter 815 hoort er te staan, deze strengen komen van overzee en hebben enig kleurverschil met de strengen die hier verkocht worden onder hetzelfde nummer, zonder de toevoeging van de punt).
De borduurstof had ik nog liggen, ik weet even niet meer welke serie of welk merk het is, maar ik vond het qua kleur erg mooi passen bij de antieke uitstraling van het borduurtje.

Resultaat:

Gezellig antiek merklapje van Phebe and Jane
Gezellig antiek merklapje van Phebe and Jane

Nu nog afwerken (hoe, wat en waar moet ik nog bedenken) en dan is er weer een affo!

