In 2004 ben ik getrouwd met Ronald. Nog geen dag spijt van gehad. Waar ik wel spijt van kreeg, was de huwelijkstegel die ik gekocht heb om te borduren. Ik kon eigenlijk geen pakket of patroon vinden dat ik leuk genoeg vond, dus ik nam ik genoegen met een pakket van Forever Friends. U kent ze wel, die beertjes.

Ik had het beter niet kunnen doen, ‘settle for less’, want tijdens het borduren begon het me tegen te staan. Zo erg, dat het werkje in de mand met Ufo’s terechtkwam. Ufo’s zijn unfinished objects, dat u dat even weet.

Toen ik daar gisteren weer eens door aan het grasduinen was, kwam ik de tegel tegen en ik realiseerde me dat ik toch behoorlijk gevorderd was. Zonde van de reeds geïnvesteerde tijd om het helemaal niet meer af te maken. Maar om het volledige plaatje te maken, daar heb ik ook geen zin in.

Gelukkig vond ik op een internet een mooi voorbeeld van hoe het óók kan. Dus ik ga het patroon aanpassen en inkorten. Zodat de ‘Wedding Swing’ uiteindelijk nog ergens een plekje krijgt.

Het originele pakket
Het originele pakket
Mijn vorderingen tot nu toe
Mijn vorderingen tot nu toe
Met wat aanpassingen (onder meer in de namen) kan ik dit er nog van maken
Met wat aanpassingen (onder meer in de namen) kan ik dit er nog van maken
