Soms komt er een leuk vervolg op een blogje. Een poosje geleden heb ik het borduurpatroon voor Soft Kitty gepost. Onlangs kreeg ik een berichtje uit de Verenigde Staten, van Pam. Zij heeft het patroon gebruikt om voor haar TBBT-minded collega een t-shirt te borduren. Ze heeft me een foto gestuurd en toestemming om die te posten op mijn blog. Het is geborduurd op t-shirt-stof met waste (of soluble) canvas (een oplosbaar stramien).

Ik vind het erg leuk geworden!

Geborduurd door Pam
Geborduurd door Pam

A sequel to one of my blogs. A while ago I posted the embroidery pattern for Soft Kitty. Recently I received an e-mail from the United States, from a lady named Pam. She used the pattern to embroider it on a t-shirt for her “TBBT-minded” co-worker.

She sent me a photo and permission to post it on my blog. It is embroidered on t-shirt fabric by using waste (or soluble) canvas.

I like it very much!

