Q, Q & Q zijn erg lief, maar ze kunnen niet van hun huisjes afblijven. Dit is wat ze ermee doen:

Zo kun je wel aan de gang blijven
Zo kun je wel aan de gang blijven

Dus was het tijd om de voorraad wat aan te vullen.

Radiator-hangmatten zijn snel klaar en doen het altijd goed. Dus van de zachte stof met koeienprint heb ik er eentje bij gemaakt. Met wat omkoping (brood en erwtjes) heb ik een fotomodel ingehuurd.

Radiator hangmat met keoeienprint
Radiator hangmat met koeienprint

En als ik dan toch bezig ben, nog maar een radiator-hangmat. Dit keer van fleece met stippen.

Radiator hangmat met stippen
Radiator hangmat met stippen

Hoekhuisjes zijn ook favoriet, dus van roze babyrib heb ik deze gemaakt:

Roze hoekhuisje
Roze hoekhuisje

En ook nog maar een variant met stippen:

Hoekhuisje met stippen
Hoekhuisje met stippen

Van de roze babyrib waren allemaal kleine stukjes overgebleven, zonde om niet te gebruiken. Dus daar heb ik een hangmat van gemaakt. De bovenkant is paarse fleece, de onderkant een patchwork van roze babyrib.

Het model heeft niet altijd zin om stil te zitten
Het model heeft niet altijd zin om stil te zitten

Omdat ik nog wat stroken fleece overhad, heb ik een en ander gecombineerd…… nog maar een hangmat. Een kant is geel met stippen, de andere kant blauw met stippen.

Kant A
Kant A
Kant B
Kant B

De Q-mannen zijn weer verwend en ik kijk terug op een welbesteed weekend.

