In 2014 kregen we nieuwe huisgenoten, een stel hele lieve ratten, genaamd Qoen, Qasper en Quibus. Ik heb al veel gemaakt voor de heren, voornamelijk hangmatten, speelgoed en huisjes van fleece. Daarnaast wilde ik ter ere van hun adoptie ook iets borduren, maar ik kan u vertellen; een borduurpatroon van/over ratten vinden…. dat is als zoeken naar een speld in een hooiberg. Gelukkig bestaat er tegenwoordig een platform als Etsy waarop creatievelingen allerhande spullen te koop aanbieden. en daar vond ik een patroon van Jin Wicked. Even je creditcard trekken en voor een paar dollar heb je een origineel patroon!

Eind 2014 was het borduursel af, maar ik ben er al een poos niet aan toe gekomen om mijn blog te updaten. Daarom dan hierbij eindelijk: RATS ARE LOVE!

Rats are love! Pattern by Jin Wicked
Rats are love! Pattern by Jin Wicked

nu alleen nog inlijsten…..

