Intussen ben ik aan week 5 beland van de Flight of Fancy Spring to Summer CAL van Scheepjes (ja, je verzint het niet, zo’n lange titel). Even een terugblik:

Tijdens de hittegolf (ja, die hebben we gehad) haak ik ’s avonds op het balkon, als het een beetje uit te houden is.

Haken op het balkon
Haken op het balkon

Ideetje van het internet gepikt, om te laten zien welke bloem bij welke week hoort.

De bloemen van week 1 t/m 3
De bloemen van week 1 t/m 3
Week 4 en 5
Week 4 en 5

De bloemenpracht tot nu toe.

Oogst van week 1 tot en met 4
Oogst van week 1 tot en met 4

De CAL 2015 is erg leuk om aan mee te doen, elke week kijk ik uit naar het patroon en  de kleurcombinatie. Met de handige video’s  van It’s all in a Nutshell leer ik de voor mij nieuwe steken makkelijk aan. Kortom, dit is een leuk project. Omdat het ‘huiswerk’ tot nu toe goed bij te houden is, kom ik in de verleiding nog een tweede pakket aan te schaffen (zie de prachtige kleurcombinaties waar ik eerder over schreef), maar ik probeer mezelf ertoe te bewegen dat niet te doen. In plaats daarvan wil ik in de resterende hobbytijd wat van mijn UFO’s op te pakken. Zodat ik straks weer wat AFFO’s kan laten zien.

