Hoog tijd dat ik mijn blog weer eens update. Ik heb genoeg projecten onderhanden, er zijn zelfs werkstukken die al klaar zijn, maar ik kan ze nog niet tonen. Maar liefst drie AFFO’s van de afgelopen tijd zijn cadeaus, om de verrassing niet te bederven kan ik die pas plaatsen als de feestvarkens ze ontvangen hebben…..

Daarom maar even dit. Is dit een nieuwe trend? En zo ja, is dit een trend die we willen gaan volgen? Ik weet het niet…. Maken is één ding, iemand vinden die er in wil gaan lopen is een ander verhaal. Schuyler Ellers van de Etsy shop ‘Lord Von Schmitt’ maakt de broeken van gerecycled garen uit oude dekens. Origineel? Ja. Draagbaar? Oordeel zelf:

Wordt dit de nieuwe trend voor 2016?
Gehaakte short. Wordt dit de nieuwe trend voor 2016?
Voor de moderne man die eens wat anders wil
Voor de moderne man/vrouw die eens wat anders wil
Vrolijke patronen en kleuren
Bijzondere patronen en vrolijke kleuren
Back to the...... ja, welk decennium is dit?
Back to the…… ja, welk decennium is dit?
