Soms schaam ik me echt… projecten die op een haartje na af zijn, liggen veel te lang te wachten op de finishing touch. Zo ligt de top van mijn Carpe Diem kussen (naar een voorbeeld van het Pluk de Dag kussen) al jaren stilletjes te wachten tot de definitieve transformatie tot kussen. Eindelijk heb ik daar de tijd voor genomen (want dat is het vaak, niet dat je de tijd niet hebt, maar dat je de tijd niet neemt). En voilá:

Carpe Diem ofwel Pluk de Dag
Carpe Diem ofwel Pluk de Dag

Natuurlijk zijn er nog altijd UFO’s in mijn kast aanwezig. Zo had ik de (ijdele) hoop dat het dit jaar zou lukken om voor de Pasen deze stitchery af te hebben. De stofjes zijn dezelfde als van mijn Kippenkwilt. Zoals je ziet, afmaken is nog niet gelukt. Misschien volgend jaar rond deze tijd?

Two brown chickens
Two brown chickens

*UFO’s zijn in handwerktaal: Unfinished Objects, dus projecten die nog niet klaar zijn

