Ik vond het It’s a Sunny Day-patroon van Annelies Baes zo leuk om te doen, dat ik hem nog een keer gehaakt heb. De eerste (rood-wit-blauwe) versie was gemaakt van Scheepjes Softfun, deze tweede sjaal is gehaakt met garen dat ik over had van de Flight of Fancy sjaal (uhm, nou ja, het restant plus een bolletje of 2 extra). Die was gemaakt met Scheepjes Linen Soft in de kleuren van de Heron (Reiger). Blauwe en bruin/crème tinten.

Patroon It's a Sunny Day in het garen van Flight of Fancy Heron. Volgt u het nog?
Patroon It’s a Sunny Day in het garen van Flight of Fancy Heron. Volgt u het nog?

Alleen de afwerking wijkt af van het originele patroon, ik heb ervoor gekozen om aan de laatste rand een randje picootjes te haken, dezelfde die gebruikt werden in de Flight of Fancy. Het is een leuke stevige sjaal geworden. Ik moet hem nog blocken, dus op de foto is hij eigenlijk nog niet helemaal af.

Dit was de Flight of Fancy Heron
De Flight of Fancy Heron sjaal

Dus ik ben klaar voor het volgende project.

 

