In een eerdere post berichtte ik al dat ik meedoe met de Mystery Blanket 2016 van Breiclub. Je kunt daarbij kiezen voor het breien of haken van een grote of kleine deken. Je hebt de keus uit drie kleurcombinaties; Earth, Wind en Fire. In oktober komen de eerste patronen online, niet openbaar, je moet echt lid zijn van de club. Dit is dus een verschil ten opzichte van eerdere projecten waar ik aan meedeed.

Deze week arriveerde mijn wol. Twijfelde ik bij aanschaf nog tussen Earth en Wind, nu ik mijn Earth kleuren gezien heb, ben ik erg blij dat ik voor die kleur gekozen heb. Het garen is prachtig (van verschillende merken en typen). Earth was mijn eerste keus, maar ik heb een poosje zitten dubben of het niet te somber zou zijn. Maar nee dus, ik vind een prachtige combinatie van mooie tinten.

Om het mysterie te bewaren is ons gevraagd geen plaatjes van de wol online te zetten voor 1 oktober a.s. Maar ja, een blog zonder afbeelding is ook maar saai. Dus vooruit, bij dezen een plaatje.

De schitterende kleurcombinaties van Earth, Wind and Fire
De schitterende kleurcombinaties van Earth, Wind and Fire

Bewaren

Bewaren

Bewaren

