Even een (heel korte) update:

De South Bay sjaal grijs/petrol was al een poosje klaar, ik heb hem ook al gedragen, maar hij was nog niet geblokt. Daarom gisteren, tegelijk met de eerste vier blokken van de Mystery Blanket, in een sopje met Eucalan gelegd en daarna lichtvochtig opgespannen op ‘zwembadtegels’ van de Aldi. De komende dagen is het logeerbed bezet:

De opgespannen South Bay sjaal en onderaan in beeld de eerste vier blokken van de MB2016 Earth
De opgespannen South Bay sjaal en onderaan in beeld de eerste vier blokken van de MB2016 Earth

Verder heb ik onlangs een babymuts gebreid van Lana Grossa Cool Wool Baby. De kleur is 504, materiaal ‘Merino superfein’. Gebreid op pennen 2,75.

De baby komt pas volgend jaar en laat je niet misleiden door de kleurkeuze: ik weet niet of het een jongetje of een meisje wordt.
De baby komt pas volgend jaar en laat je niet misleiden door de kleurkeuze: ik weet niet of het een jongetje of een meisje wordt. Maar waar blauw in ons land vooral voor jongetjes gebruikt wordt, is in andere landen blauw de kleur voor meisjes.

Kortom, er gebeurt nog van alles in handwerkland, alleen moet ik de tijd nemen om het online te zetten.

Tot de volgende keer!

