dat kun je wel zien dat is zij….

Dit jaar worden veel bekenden van mij 50. Dat komt natuurlijk omdat ik zelf 50 ben geworden en dus zijn mijn oud-klasgenoten ook aan de beurt.

Nu ga ik niet altijd speciaal aan de slag, maar er zijn mensen die een uitzonderingspositie bekleden. Zo werd een goede vriendin waarmee ik ook handwerk, dit jaar net als ik 50. Ik borduurde een merklap waarin terug te zien was dat het om een Kroonjaar ging.

Toen Willem-Alexander in 2013 werd ingehuldigd, vond ik op de site van Berthi een patroon voor een inhuldigingsmerklap. Deze heb ik gebruikt als basis voor de merklap ‘Kroonjaar’. Daarnaast zijn er figuren uit verschillende andere patronen bij gekomen, met dit als resultaat:

Mocht je nu denken; die geboortedatum ligt in de toekomst, dat klopt, ik heb de geboortedatum en werkelijke initialen veranderd. Beetje voor de privacy van mijn vriendin.

Een en ander is met garen van Classic Colorworks geborduurd en wat kleuren DMC.  En natuurlijk heb ik ook een mooi handgemaakt cadeau van haar gekregen voor mijn kroonjaar!

